Handelsbetingelser

Kjelds Cykler
CVR: 39338890
Skibhusvej 105
5000 Odense C

Mail: morten@kjeldscykler.dk
Telefon: 6591 8440
Mobil: 2232 8694

Disse betingelser gælder ved onlinekøb af cykler på hjemmesiden.

Bestilling af cykler
Bestil din cykel ved at udfylde kontaktformularen på produktsiden. Du kan også kontakte os på telefon eller sms, eller sende en e-mail direkte til morten@kjeldscykler.dk

Når vi har undersøgt, om vi kan levere cyklen, sender vi dig en bekræftelse på mail, med en produktbeskrivelse og oplysning om leveringstid. Herefter kan du gennemføre betalingen.

Betaling
Betal via MobilePay: 22965
eller ved bankoverførsel til:
Reg. nr. 5391
Kontonr. 0000257440

Levering
Cykler leveres 100% klargjort, der skal kun indstilles sadel og styr.
Cyklen leveres til din privatadresse eller arbejdsplads med Danske Fragtmænd, og der skal være nogen at træffe hele dagen.
Leveringstid er højst fem hverdage, hvis ikke andet er aftalt.
Hvis cyklen er på lager i vores fysiske butik, er levering højst to dage efter, at vi har modtaget din bestilling.

Reklamationsret
Hvis der er noget galt med varen
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos Kjekds Cykler har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor “rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Kjelds Cykler
Skibhusvej 105
5000 Odense C

Du kan også indlevere den personligt på ovenstående adresse.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Klage
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Kjelds Cykler enten pr. telefon, e-mail eller personligt fremmøde. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til:

Forbrugerklagenævnet

Du kan også benytte ODR fra nedenstående link, hvis der er strid om hvorvidt vi har leveret den bestilte vare. Her kan du med få klik få EU-Kommissionen til at behandle din klage her.